Hoe komt een cursus in catalogus van klant?

Wat niet verandert: opleiders en hun klanten maken eerst een (formele of informele) preferred supplier afspraak. Deze gaat over het opnemen van bepaalde programma’s in de cursuscatalogus of het LMS waarmee het bedrijf haar medewerkers mogelijkheden voor opleiding aanbiedt. EDU-DEX staat hier helemaal buiten.

Wat wèl verandert: wanneer een opleider is aangesloten bij EDU-DEX (steeds meer klanten gaan dat verplicht stellen), kan de klant dezelfde dag nog de juiste opleidingen selecteren in EDU-DEX en aan de dagelijkse update file toevoegen.

Wat weer niet verandert: medewerkers selecteren een cursus en schrijven zich hiervoor in op dezelfde manier zoals dat altijd ging: via het LMS of op de site van de opleider. EDU-DEX staat volledig buiten het boekingsproces.

Wat is nu het voordeel van EDU-DEX?

bedrijven ontvangen automatisch van alle opleiders elke 24 uur de meest actuele informatie; geen vervallen data meer, geen gedoe over verplichte of optionele kosten; altijd het juiste BTW-tarief.
opleiders kunnen via één adres alle portals en LMS’sen tegelijk van informatie voorzien in plaats van tientallen databases apart te moeten bijhouden.
Ruim 200 bedrijven en portals, en meer dan 100 opleiders gingen je al voor.